מאוורר תקרה הוא סוג של מאוורר המורכב על התקרה.
הוא מזרים אוויר ברחבי החדר וניתן להשתמש בו כדי לקרר או לחמם אותו.
המצאת מאווררי התקרה הייתה מהפכנית מבחינת העיצוב והתפקוד שלה.
הם נמצאים כיום ברוב חלקי העולם, כולל בתים, משרדים, בתי מלון ומפעלים.
הם מופעלים בדרך כלל על ידי חשמל או על ידי שימוש בשלט רחוק כדי להפעיל אותם באופן ידני.
יש אנשים שמשתמשים במאווררי תקרה כחלקים דקורטיביים בחדריהם.
הם יכולים לשמש גם כדי ליצור אפקט ייחודי שגורם לאנשים להרגיש רגועים או מלאי אנרגיה.
עלות מאוורר תקרה נקבעת לפי סוג החומר ממנו הוא עשוי והגודל שלו.
מאווררי תקרה יכולים להגיע בחומרים רבים ושונים כגון מתכת, עץ, פלסטיק וזכוכית.
המחיר תלוי גם בגודל ובכמה להבים יש על המאוורר.
יתרונות למאוורר תקרה
ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לשקול רכישת מאוורר תקרה.
הראשונה היא שבעזרת מאוורר תקרה תוכלו לחסוך עד 40% בחשבון החשמל שלך ולוודא שהבית שלכם תמיד קריר.
היתרון השני הוא שמאוורר תקרה מפחית את הסיכון לסרטן העור ביותר מ-50%.
ויתרונות אלו אינם מוגבלים רק לחיסכון בכסף ובאנרגיה.
הם גם עוזרים לשפר את האסתטיקה של הבית שלך.
מאווררי תקרה גם נוחים יותר משיטות קירור אחרות כמו מזגנים, שעלולים להרעיש או להפריע מדי.
צילום ללינקדאין
לינקדאין היא רשת חברתית שמחברת בין אנשים לאנשי מקצוע.
זוהי הרשת החברתית המקצועית הגדולה ביותר עם 400 מיליון משתמשים ברחבי העולם והיא אחד מאתרי האינטרנט הפופולריים ביותר בעולם.
ללינקדאין יש מגוון תכונות לשימוש הן של מעסיקים והן של מחפשי עבודה.
מעסיקים יכולים לפרסם משרות, לחפש מועמדים, ליצור דפי חברה ועוד.
מחפשי עבודה יכולים לפרסם את קורות החיים שלהם, לעדכן את הפרופיל שלהם, להתחבר למחפשי עבודה אחרים ועוד.
הפלטפורמה כוללת גם תכונות כמו קשרים, המלצות מאחרים ברשת שלך, המלצות מאחרים ברשת שלך, קבוצות שאתה חלק מהן או קבוצות שאתה מחפש חברים בהן בלינקדאין.
חשיבות הצילום ללינקדאין
ניתן לראות את חשיבות צילום ללינקדאין דרך מספר התמונות שהועלו על ידי המשתמשים.
לאתר יש למעלה מ-8 מיליון משתמשים פעילים חודשיים שמעלים למעלה מ-4 מיליארד תמונות מדי חודש.
תמונת הפרופיל בלינקדאין הוא גורם חשוב ומכריע בפלטפורמה זו.
החשיבות של תמונת הפרופיל בלינקדאין היא לא בהכרח באסתטיקה שלה.
זו תמונה שמייצגת את מי שאתה ומה אתה רוצה לעשות.
התמונה יכולה לשמש כייצוג של המותג שלך, או כהקדמה לאתר החברה שלך.
התמונה צריכה להיות עקבית עם מה שאתה רוצה שאנשים ידעו על המותג שלך,
או לייצג את מה שאתה מרגיש לגבי עצמך והחברה שבה אתה עובד.
לכן במידה ואין לך תמונה מספיק טובה
ומייצגת אותך או את העסק שלך עדיף שתקח צלם מקצועי שיספק זאת עבורך.